Dit bericht geeft aan dat u geen lid bent of niet ingelogd bent op onze site. Om u zich aan te melden klik hier op

Ga terug   DimaDima.NL Forums Ga terug .:: Algemeen forum ::. Ga terug Algemeen onderwerpen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  Berichtnr : 1  
Oud 24 april 2017, 12:35
Mijn gegevens
silvony
Member

silvony's schermafbeelding
Mijn statistieken

silvony is offline

Mijn laatste topics

Niveau: 6 [♥ Bأ©-Yأھu ♥♥ Bأ©-Yأھu ♥♥ Bأ©-Yأھu ♥♥ Bأ©-Yأھu ♥]
Situatie 0 / 140

Activiteit 20 / 3711
Percentage 62%

silvony is offline Foto-album silvony

Forum : Algemeen onderwerpen

Standaard Sallaam kan hier iemand mij helpen

Assalamo alaikom warahmatu Allah wabarakato beste zusters en broeders stel dat 2 mensen ruzie hebben heftig en na een paar maanden heeft de 1 zich verontschuldigen voor wat hij heeft gezegd en heeft duidelijk Vergeving gevraagd en dat haar heel erg spijt van heeft en ook veel berouw getoond wegens haar gedrag de andere persoon heeft excuses aanvaard en ook vergeving terug gevraagd dus hebben ze elkaar vergeven toch nu de 2 persoon blijf maar slecht praten over de 1persoon en noem maar op en blijf haar maar zwart maken nu is mij niet vraag hoe zit het bij allah sobhana watahala is ze vergeven bij allah mag zei doorgaan met zwart maken nadat ze openlijk Vergeving heeft gevraagd en berouw getoond.

Berichtnr : 2  
Oud 24 april 2017, 12:41
Mijn gegevens
silvony
Member

silvony's schermafbeelding
Mijn statistieken

silvony is offline

Mijn laatste topics

Niveau: 6 [♥ Bأ©-Yأھu ♥♥ Bأ©-Yأھu ♥♥ Bأ©-Yأھu ♥♥ Bأ©-Yأھu ♥]
Situatie 0 / 140

Activiteit 20 / 3711
Percentage 62%

silvony is offline Foto-album silvony

Topicschrijver: silvony Forum : Algemeen onderwerpen

Standaard Re: Sallaam kan hier iemand mij helpen

Heeft ze een zonde nu of nie ze heeft wel Vergeving gevraagd en ook uitgelegd wat haar dwars zat en dat haar reden was op da ruzie maar ondertussen heeft ze berouw getoond dua gedaan bij allah sobhana watahala om haar te vergeven op haar gedrag ze heeft heel erg veel spijt elke dag maar wat moet ze doen ze blijft maar verder zwart praten enzo wat moet ze doen

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten